2012. augusztus 12., vasárnap

Brunch & Beso

Mivel a Villa-ból reggel hétre értünk haza, csak késő délután indult a nap. Vietnámi kávé, interkontinentális beszélgetés az otthoniakkal, regenerálódás. Igazi napsütéses vasárnap délután lett a télben, úgyhogy megbeszéltünk egy közös reggelit a tetőteraszon. Annyira jó volt, hogy lehet minden vasárnap hagyomány lesz a délutáni brunch a Casa-ban. Most spanyol-argentin-francia-magyar-amerikai képviselet volt :)

Éva, Marcelo és Andre

Este az El Beso milonga volt soron, amely idén bezárt, de pár hete újra kinyitott, aminek nagyon örültem, mert egyik kedvenc helyem volt. Gyalog mentünk és kivételesen korán, már este tízre, mert addig tartották az asztalfoglalást.

A híres piros oszloppal (kép a netről)

Ez is hagyományos milonga. Jó helyet kaptunk, a férfiak melleti sarokban az első sorban, de mivel még mindig új vagyok, ha nem szemezek ülve maradok. Közel ül hozzánk az argentin Ricardo, a magyar tangós lányok emlékezhetnek rá, csoda zeneisége van, táncoltam is vele még a Hölgyválaszban. Igenám, csakhogy annak egy éve, már nem ismer meg. Már a Villa-ban is jeleztem felé, de csak visszaköszönt, most megint. Aztán miután látott táncolni, végre elfogadta a felkérésem és a milonga alatt még kétszer felkért. Arról nem is beszélve, hogy utána már nem volt gondom a szemezéssel, még a terem másik sarkában a hátsó sorban ülőket is sikerült levadásznom. Szóval így megy ez.

Olyan is volt, hogy egy bohém kinézetű fickó milongára (gyors, vidámabb hangulatú zene) szeretett volna felkérni. Jelzem szemmel, hogy szerintem ez nem jó ötlet (milongára ismeretlent nem illik felkérni, elfogadni pedig őrültség úgy, hogy még nem láttad táncolni).. megérti, de azért kutyakölyök szemekkel néz vissza, hogy nemelehetnehogymégis, úgyhogy végül belemegyek a játékba. Félig igazam is lett, mert még egy hola-t sem tudtam kinyögni, máris felkapott és pörgött. De félig mégsem, mert nagyon jó ritmusérzéke volt, aztán kiderült, hogy ecuadori.

Megint jókat táncoltam, a koreai sráccal is sikerült összehoznom egy tandát. A padló viszont nagyon csúszott, legközelebb az utcatáncos cipőmben kell jönnöm. Mert ide még jönni kell :)

4 megjegyzés:

  1. Dejó nekeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!! Érezd nagyon jól magad!!! Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))))))) Köszönöm!! Már szinte mindenkivel összefutottunk itt (Juanék, Sosa, Morales), nagy kaland...!!

      Törlés
  2. Nekem is kedvenc helyem! Orulok hogy ujra kinyitott! :-)
    Saci

    VálaszTörlés
  3. Na itt még én is táncoltam egyet 2009-ben, borzalmas volt (helyi beképzelt nő, kezdőnek is rossz volt). Szerencsére Jucussal is táncoltam, ami feledtette a borzalmakat. :-)

    VálaszTörlés